.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران
طی حكمي از سوي سرپرست وزارت رفاه و تامين اجتماعي ،مقداد نجف نژاد نماینده سابق مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی بسمت مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران منصوب شد.
یک مازندرانی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران

طی حكمي از سوي سرپرست وزارت رفاه و تامين اجتماعي ،مقداد نجف نژاد نماینده  سابق مردم بابلسر  در مجلس شورای اسلامی بسمت مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران  منصوب شد.

به گزارش ایرنا ،علي يوسف‌پور " در حكمي بنا به پيشنهاد هيات مديره موسسه فرهنگي ورزشي استقلال تهران و براساس ماده ‪ ۸‬اساسنامه اين باشگاه دكتر " مقداد نجف نژاد " را به مدت ‪ ۲‬سال بعنوان مديرعامل اين باشگاه منصوب كرد.

در اين حكم آمده است: اميد است با توكل به الطاف الهي و با درايت، هم‌دلي و هم‌انديشي با اعضاي محترم هيات مديره در راستاي گسترش رشته‌هاي مختلف ورزشي و پايگاه‌هاي قهرماني، برنامه‌ريزي دقيق براي قهرماني آسيا، توسعه نشاط و شادابي، افزايش غرور ملي، شكوفايي استعدادهاي جوانان و اقشار مختلف جامعه اهتمام نموده و تمام سعي و تلاش خود را معطوف نماييد.

سرپرست وزارت رفاه در اين حكم همچنين آورده است: انتظار است در انتصاب مديران آن موسسه از افراد متعهد، متخصص، مجرب و داراي حسن شهرت، حداكثر استفاده را معمول نماييد.

" يوسف پور " همچنين تصريح كرده كه لازم است صلاحيت مدير مالي باشگاه به تاييد وي برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مهر 1385
بسيار خوشحالم كه يك مازندراني به مدير این باشگاه مهم ايران منصوب شدند و به ايشان نيز تبريك مي گويم. چون در سابقه ذهني بنده از فعاليت هاي ورزشي نامبرده موردي وجود ندارد بسيار بجا خواهد بود كه افراد مطلع اين سابق را براي اطلاعات بيشتر در سايت درج نمايند. نه براي تضعيف كه فقط براي شناخت بيشتر .فقط عرض مي كنم مطابق اطلاعات نداشته بنده، نامبرده هيچگونه فعاليت ورزشي در سطح قهرماني حتي آموزشگاهها را هم نداشته و صرفا روابط و ارتباطات سياسي و گروه گرايي موجب انتخاب نامبرده براي اين مسند شده است. بالاترين پست نامبرده نيز به عنوان نماينده مردم اين شهرستان بوده است. نامبرده در دوران نمايندگي نيز موجب ايجاد تنش هاي فراواني در سطح شهر فريدونكنار شده است كه در نهايت با ابطال صندوق هاي راي اين شهرستان و باقي مسائل و كشته شدن يك نفر و گزارشات مسئولان امنيتي استان با سكوت از كنار آن گذشتند. به هر حال اطلاعات بنده ناقص است و اميد وار است دوستان مطلع با توجه به سوابق تناسب تخصص و گذشته نامبرده با در اختيار گرفتن اين پست را ذكر نمايند.
عباس پورعلی اکبر 24 مهر 1385
خدا کند بلایی را که بر سر فریدونکنار و بابلسر آورد بر سر باشگاه استقلال نیاورد
نیما نجفی 24 مهر 1385
خدا به داد استقلال برسد.ازبابلسر تیم استقلال چینش می شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.